Job 14 van 39


Report this listing

Solliciteren



HR OFFICER (H/F/X) NL/FR


Functie

Wij zijn op zoek naar een HR Officer voor een bedrijf gespecialiseerd in transport in Brussel.

HR Officer

Functieomschrijving

  • Je bent verantwoordelijk voor het organiseren van de opleidingen. Van het op zoek gaan naar een geschikte opleiding tot het aanvragen van subsidies.
  • Je doet algemene HR gerelateerde taken
  • Je zorgt voor HR gerelateerde rapportages voor de directie en het management
  • Je zal alles omtrent fietsleasing opvolgen
  • Je doet de opvolging van maaltijdcheques, ecocheques,..
  • Je bent Back-up voor de payroll, vloot en verzekeringen
  • Je zal vacatures opstellen en opvolgen

Jouw profiel

Profiel

  • Je hebt al een eerste werkervaring in HR
  • Je beschikt over een uitstekende kennis van het Nederlands en het Frans, Engels is een plus
  • Je werkt proactief en neemt initiatief waar nodig en bent communicatief sterk.
  • Je bent empatisch en beschikt over de nodige social skills.
  • Je bent praktisch, nauwkeurig, gedreven en een echte doorzetter, diplomatisch en leergierig.
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)

Aanbod

Aanbod

  • Een aantrekkelijk salaris en extralegale voordelen
  • Je kan rekenen op een gevarieerde en afwisselende job

Solliciteren

Rita Mambole
3225138755

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht